Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
Autodíly CarDo - kryogenika
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Brian: Honda Civic EK4/EG6 projekt VTEC-KILLER
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 
Zaslat odpověď



  Strana 11 z 11
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.8.2016 , 10:44   Citovat  

Takže ty vlastně rozprodavas auto kvůli tomu že je těžké a přitom jsi ho nikdy nevazil pořádnej výtlem
Tvoje auto teď po odlehčení třeba může vážit stejně jako originál EE9.
Motor prehodis do 4ky a pomůžeš si třeba 50kg. To se hodně vyplatí pořádnej výtlem
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9781 1990 Civic  
Dejf je teď offline  Dejf
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.8.2016 , 11:04   Citovat  

přesně... to tě opravdu nenapadlo zajet na váhu?

6g bude mít reálně tak 1050-max1100kg, tak že jestli si něco odlehčil, tak si tak na tuně...

rozprodávat pěknou kastli kvuli váze, u který ani nevíš kolik máš a navíc kvůli sprintům, jestli jsem to pochopil dobře, je fakt ujetý Tak to koukám!

reálně na tý váze ušetříš kulový při změně kastle
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3998 1999 Integra Type-R  
Brian je teď offline  Brian
1 háčko
PříspěvekZaslal: 8.8.2016 , 12:03  Naposledy upravil Brian dne 6.9.2016 , 12:42, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

kluci neblázněte jedno 6g B16 po úpravě na rally komplet vykuchané máme zváženo a s rámem má 1100kg já mám full interiér větší brzdy těžká recara takže počítám, že 1100kg bude mít a seriové 4g 110KW jezdí stejný časy jako já se 160KW..
Na okruhy super auto, ale na sprint v atmosféře je těžké a je podstatně mohutnější takže i aerodynamika je horší oproti crx a 4g.. a u sprintů tam je znát každý kilo.
Těžko polemizovat jestli si polepším nebo ne motor se šoupne do lehčí kastle a porovnám časy.
Není problém zajet na váhu, ale přijde mi to zbytečné když výsledek vím a to si myslím, že se 1100kg jsem jestě optimista Velmi šťastný
o EK4 jsem se informoval celkem dost, protože se ji nechci zbavovat, ale bohužel.. jinak váha se střešním šíbrem píšou všude 1260kg.

Official EK4 - EK9 Comparison
B16a2 VS B16b VS B18c

The engines are great all of them. The little B16a2 pulls very well and i still feel it had more lower torque than the B16b particularly arround 3.5k to 5k however when the B16b comes on cam it is completely different to the B16a2. It pulls very hard and very strong all the way to the limiter similar to the B18c and is actually making me consider not putting the B18c in... The B18c pulls very strongly right from the word go but you never really feel like your thrashing it especially not on the road. The all or nothing power from the B16b makes it a very nice experience. Calm and collected driving below 5k then mental when WOT on cam. But i do miss the lack of torque from the B18c it was definitly faster.


Standard spec for Honda Civic VTI EK4
tudy odkaz

Engine Size – 1595cc
Cylinders – 4
0-60 mph – 7.9 secs
Power Output – 157 bhp
Torque - 151 Nm
Top Speed – 129 mph
Weight – 1260 kg

Standard spec for Honda Civic Type R EK9

Engine Size – 1595cc
Cylinders - 4
0-60 - 6.7 sec
Power Output - 185 bhp
Torque - 158 Nm
Top speed - 144 mph
Weight: 1090 kg
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 488 1998 Civic EK4  
shaka je teď offline  shaka
2 háčka
PříspěvekZaslal: 8.8.2016 , 15:12   Citovat  

Treba zvážiť Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 649 1991 CR-X  
Dejf je teď offline  Dejf
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.8.2016 , 17:56   Citovat  

tak že EK9 je s full interiérem o dva metráky lehčí než VTI? to asi těžko ne...

zvaž to a pak se ti v klidu a rád omluvim přátele
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3998 1999 Integra Type-R  
Filipo je teď offline  Filipo
1 háčko
PříspěvekZaslal: 8.8.2016 , 18:11   Citovat  

Mel jsem na váze C6G 1,4 a C4G 1,3 a rozdíl byl cca 250kg Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 322 1996 Civic  
FastCivic je teď offline  FastCivic
5 háček
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.8.2016 , 22:35   Citovat  

Filipo napsal:
Mel jsem na váze C6G 1,4 a C4G 1,3 a rozdíl byl cca 250kg Úsměv
jenže c4g 1,3 nemá žádnou výbavu, servo řízení, šíbr, malé brzdy, malé ramena, malé těhlice, nemá stabilizátory a atd atd... C6g tohle všechno má a i např c4g d15 bude o dobrých minimálně 100kg těžší než 1,3ka
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 9781 1990 Civic  
Brian je teď offline  Brian
1 háčko
PříspěvekZaslal: 9.8.2016 , 6:14   Citovat  

ano, ale na sprinty není potřeba servo, šíbry, topení, klima, stabilizátory ani velke brzdy, nepotřebuješ žádnou výbavu Velmi šťastný
tam úplně stačí takový auto a soupnout tam B16 250kg dolů je už znát svatoušek to bude jako bych ze 6g vyložil ty 4 lidi co pořád sebou vozím Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 488 1998 Civic EK4  
Brian je teď offline  Brian
1 háčko
PříspěvekZaslal: 6.9.2016 , 12:37   Citovat  

nedalo mi to spát tak jsem dnes zajel do místního družstva na váhu.
Auto s jednou skořepinou a prázdnou nádrží 1058kg když připočtu recara 40kg a 20l benzínu jsem na 1118kg tak jsem zase tak daleko od pravdy nebyl a hned mám klidnější spaní Úsměv s novou kastlí je v plánu 750kg a to je rozdíl 370kg Je to tam.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 488 1998 Civic EK4  
shaka je teď offline  shaka
2 háčka
PříspěvekZaslal: 6.9.2016 , 17:11   Citovat  

hm 750kg je dost odvážne to počítaj potom všetko minimálne laminát a ako si písal lahšie brzdy a ine ..........
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 649 1991 CR-X  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.9.2016 , 12:23   Citovat  

z céra jsem sundal 190 kg a další kila dolů už jdou po "dekách" a peněženka se nestačí divit
odlehčení o 370 kg ? Těším se na výsledek a držim palce Velmi šťastný je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3829 1990 CR-X  
Brian je teď offline  Brian
1 háčko
PříspěvekZaslal: 7.9.2016 , 19:12   Citovat  

shaka napsal:
hm 750kg je dost odvážne to počítaj potom všetko minimálne laminát a ako si písal lahšie brzdy a ine ..........


Ano s tím se počítá Laminát, karbon, kevlar a makrolon.. bude to už jen drag car takže jedna skořepina a volant Velmi šťastný
a jednoduchý rám pro zpevnění karoserie je samozřejmost..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 488 1998 Civic EK4  
Brian je teď offline  Brian
1 háčko
PříspěvekZaslal: 7.9.2016 , 19:17   Citovat  

RASTA napsal:
z céra jsem sundal 190 kg a další kila dolů už jdou po "dekách" a peněženka se nestačí divit
odlehčení o 370 kg ? Těším se na výsledek a držim palce Velmi šťastný je to dobrý


ty mas v crx taky ted kolem 750kg ne?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 488 1998 Civic EK4  
shaka je teď offline  shaka
2 háčka
PříspěvekZaslal: 7.9.2016 , 19:30   Citovat  

takže niečo takéto pod 800kg to ale už bude špeciál tieda na šprintoch Je to tam.


14046021_1365055123508131_537673752746139086_n.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
14046021_1365055123508131_537673752746139086_n.jpg, 123 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 649 1991 CR-X  
RASTA je teď offline  RASTA
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.9.2016 , 21:43   Citovat  

Brian napsal:
ty mas v crx taky ted kolem 750kg ne?


aktuálně 790 - 795kg Úsměv těžký rám a sice vyřezaný, ale pořád ještě plechový dveře (laminát o 20 kg dolů)
na 750kg bych se dokázal dostat, možná přes zimu Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3829 1990 CR-X  
Brian je teď offline  Brian
1 háčko
PříspěvekZaslal: 8.9.2016 , 10:36   Citovat  

RASTA napsal:
aktuálně 790 - 795kg Úsměv těžký rám a sice vyřezaný, ale pořád ještě plechový dveře (laminát o 20 kg dolů)
na 750kg bych se dokázal dostat, možná přes zimu Úsměv


Taky to mám tak v plánu jen rám bude opravdu jednoduchý a co nejlehčí Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 488 1998 Civic EK4  
shaka je teď offline  shaka
2 háčka
PříspěvekZaslal: 8.9.2016 , 12:45   Citovat  

A čo sa s tým bude jazdit ??
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 649 1991 CR-X  
Brian je teď offline  Brian
1 háčko
PříspěvekZaslal: 3.1.2017 , 11:09   Citovat  

Jeden sen definitivně končí Bueee auto dělalo radost celych 7 let a loni se zajel rekord na 1/4 míle v silničních vozech do 1600ccm a to 13,8s a to byl impulz postavit něco ještě ostřejšího a pokořit další rekordy VTEC


15747363_10208453506285571_2740682825094360761_n.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
15747363_10208453506285571_2740682825094360761_n.jpg, 85.73 kB

15732500_10208453484485026_7928915897068261105_o.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
15732500_10208453484485026_7928915897068261105_o.jpg, 336.28 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 488 1998 Civic EK4  
666potky je teď offline  666potky
3 háčka
PříspěvekZaslal: 4.1.2017 , 1:11   Citovat  

bude lepsie,

hore som cital sice starsie pripevky a chlapci riesili odlahcene dielce, ccik je sice mensi jak preluda ale na predstavu ja mam svoje navazene

pokial si daval dole aj vsetok gumoasfalt a na karoseri prevaral vsetky body tak mas dole dalsich 20 kg, to je moj odhad, jeden plny 50kg sud na olej...

postupne tu budem pridavat hmotnosti

plechove zadne vrata bez tapaciru - zavarene - 11.5 kg
laminatove zadne vrata z prelysom na SPZ a kridelkom - ??? bol som sam a mam to uz na aute

dvere plechove komplet nastrojene bez tapacirov - 26,4kg
dvere laminatove komplet bez tapacirov - 22,2 kg

dvere plechove hole - 17,2kg
dvere lamino hole - 13,4

spatne zrkadlo seria -elektricke, bez ohrevu a sklapania - 1,7kg

seriovy plechovy siber - 14kg
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1085 1994 Prelude VTEC  
Brian je teď offline  Brian
1 háčko
PříspěvekZaslal: 26.5.2017 , 22:28  Naposledy upravil Brian dne 19.6.2017 , 6:45, celkově upraveno 1 krát. Citovat  

Tak po půl roce se stavba trosku pohnula kupředu a jak tu každý říkal co je nemožné atd tak se použila lehčí kastle a výslednek dnešního vážení je 774kg z původních 1118kg to je -344kg a to jestě nejsme u konce počítam ještě tak -50kg makrolony a karbon Úsměv
motor je také komplet předělaný původně 157kW nyní odladěno na 167kW svatoušek
převodovka, řazení, spojka, poloosy, pneu vše je nové je to bestie Velmi šťastný
zrychlení z 0-100 stejne nikdo neuvěří tak je zbytečné to sem psát pořádnej výtlem
6 roků vývoje stálo za to i když místo toho mohl být postavený už rodinný domek...


20170518_170506.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20170518_170506.jpg, 4.03 MB

20170430_153900.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
20170430_153900.jpg, 4.49 MB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 488 1998 Civic EK4  
shaka je teď offline  shaka
2 háčka
PříspěvekZaslal: 27.5.2017 , 6:46   Citovat  

Ja uverím no daj to číslo
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 649 1991 CR-X  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 27.5.2017 , 12:57   Citovat  

Brian napsal:
zrychlení z 0-100 stejne nikdo neuvěří tak je zbytečné to sem psát pořádnej výtlem


Hodně od boku střelím nižších 5s (na slickách). Pokud to není tajný, tak nahoď nějaký specifikce toho co ste ještě dělali na motoru a při jakých otáčkách máš tenhle výkon.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2808 1991 CR-X  
shaka je teď offline  shaka
2 háčka
PříspěvekZaslal: 27.5.2017 , 17:30   Citovat  

Okolo pod 5s to bude isto Tak to valím bulvy
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 649 1991 CR-X  
Brian je teď offline  Brian
1 háčko
PříspěvekZaslal: 29.5.2017 , 11:51   Citovat  

LJay napsal:
Hodně od boku střelím nižších 5s (na slickách). Pokud to není tajný, tak nahoď nějaký specifikce toho co ste ještě dělali na motoru a při jakých otáčkách máš tenhle výkon.


zatím bych to tu veřejně moc nerozebíral lidé jsou tu různí pokud by tě zajímaly podrobnosti tak v sz nebo po telefonu rád pokecám Úsměv
jinak zrychlení bylo v EK4 full 5,8s nyní máme podle Hondaty 4,2s na slick, ale jestě to není konečný výsledek stále se hledá to ideální nastavení, zatím jsem na 9500tis a výkonová křivka stále stoupá.. Vačky verze vtec-killer vlastní výroba.. na motoru nezůstalo nic sériové..nejvíc asi udělala převodovka svatoušek
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 488 1998 Civic EK4  
Dudde je teď offline  Dudde
PříspěvekZaslal: 10.11.2017 , 21:53   Citovat  

Už hoď niaky Update alebo niake video proste to čo stavaš ma velky gule nech sa darí Úsměv
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 16  
LiborB16 je teď offline  LiborB16
PříspěvekZaslal: 3.1.2019 , 23:58   Citovat  

Ahoj, taky odlehcuji... Pro zajímavost nevíte někdo jaký je rozdíl v hmotnosti motoru B16 a D16?
Díky
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 32  
LJay je teď offline  LJay
Partner H-C
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 4.1.2019 , 7:43   Citovat  

LiborB16: tudy odkaz tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2808 1991 CR-X  
LiborB16 je teď offline  LiborB16
PříspěvekZaslal: 4.1.2019 , 9:48   Citovat  

Děkuji,
když přepočtu hmotnost auta s mootorem D16 a B16 tak to vzhledem k váze zas až taková bomba ve prospěch VTi není...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 32  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Brian: Honda Civic EK4/EG6 projekt VTEC-KILLER
Fórum: Showroom
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(95773 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1288s ][ Dotazy: 146 (0.0289s) ][ GZIP on - Debug on ]