Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Accord 8g Type S automat?
Fórum: Volná diskuze
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2 
Zaslat odpověď



  Strana 2 z 2
krtekm je teď offline  krtekm
3 háčka
PříspěvekZaslal: 25.2.2019 , 19:15   Citovat  

Jako chapu ze tohle je diskuzni forum, ale tak mozna by neuskodilo vratit se k tematu, coz je A8G manual / automat.

@Block43: Jak vidis, tak to neni uplne easy. Z technicke stranky bych se toho nebal. Hlavne menit olej! Myslim ze ale nikdo neni schopnej odpovedet na tuhle otazku, kromne tebe samotnyho. Nezname tvoje preference, a co od auta ocekavas. Me by to nevadilo, protoze je to proste super komfortni a da se nim jet dost svizne a zabavne. Ale jak vidis, a je moc dobre ze tomu tak je, tak kazdej ma jinej nazor. Nekdo pak jezdi automat, druhej manual. Jinej v bawsonu, druhej hondou a vsem se smeje ten co drandi lexadu HaHaaa Kazdej sveho stesti strujce. A kazdej si dokaze obhajit to svoje, kdyz mu tom zalezi. I kdyz je to treba uplne spatne OK

Za me A8G super kara. Automat nevadi, skoda jen toho petistupne. Jinak bych ani neuvazoval! S nynejsi prevodovkou pocitej s mensim zajmem v pripade prodeje. Tim padem mensi cena. Pokud jezdis CTRko, tak je Acco linejsi, komfortnejsi. Dit to taky neco vazi. Drzi si cenu, vypada porad pekne, vybava staci, jizdni vlastnosti nesrovnatelne s nejmenovanymi...

Slaba mista co vim:

Haubna, panty a okraje - rezne
Zadni lemy - urcite dat bacha na kaminky atp
Predni lem / zacatek prahu - rezne, zanasi se bordelem
Sibr - rezne
Rizeni - vule
Homo kloub na poloosach - vule
Manzeta radici paky - kuze praska
Silentbloky spodniho ramene - praskaji po 70k km OEM
Silentbloky motoru - praskaji
Vyfuk - kdyz zrezne tak prusvich
VSA casovaci kolo - rachta
Listy kolem predniho okna - odelpuji se
Nachylne na vule podvozku - cepy, silenty. I kdyz tam vule neni, ma to dost velky vliv na rizeni
PCV ventil - praska pruzina
Kuze na sedackach rada praska - OEM potah nesezenes!
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1421 2008 Accord  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 25.2.2019 , 19:38   Citovat  

RIZ3K9 napsal:
pořádnej výtlem
Já už končím. Porovnávat auto podle svazku zmatenej = naopak dnešní auta i když jim přibýváji funkce a technologie tak počet kabeláže zas tak závratně nestoupá, protože se jede všechno datově, přes Can linku. V tom se třeba liší zásadně 7g a 8g Accord. Někdo říká že 8g je jen větší facelift 7g, ale to je "uživatelský" pohled. 8g už má úplně jinou strukturu systému elektroniky. 7g mělo jednu "rádoby" jednotku komfortu s jednoduchým CANem a hromadu externích relé, kdežto 8g má dvě plnohodnotné datově provázané MICu komfort jednotky pro levou a pravou stranu auta atd atd. Takze přes vysoký a nízký CAN můžeš auto ovládat i sosat informace.
A co se týče toho počtu čidel, že kdyby měla Honda stejný množství jako BMW tak je to ještě horší pro Hondu. Nevím proč by se počet senzorů měl v zásadě lišit??? Schválně se podívej na statistiku selhání a svolávaček u slavného VANOSU a porovnej s chytřejším i-VTECm u Hondy. A co se týče počtu senzorů - pro příklad, běžné motory mají na výpočet nasávaného vzduch bud MAP senzor nebo MAF senzor(váha vzduchu) a K24 v 8g má ty čidla obě Mrk Někdo nedavno machroval nad druhým, že 7g má MAP a 8g má MAF a málem se zhádali do krve a přitom .... Hihi

Edit: a proč píšeš že je to na BMW o hodně levnější když jsi tady uvedl ceny plus mínus stejný? A když jsi u těch brzd přičti si ke komplet brzdám ještě elektrické senzory opotřebení. A ještě připojení na diagnostiku pro reset nebo korekci stavu destiček - v BMW tuším něco kolem 1500,- Mrk

Promiň, dle vždycky se s tebou dalo diskutovat ale poslední dobou mi přijde že jen prudis nebo blázníš viz. naše debata o typech VTECu ...

Edit 2: Nedá mi to se nezeptat, proč ty máš Hondu? Co vím tak jsi jich vyzkoušel hromadu, proč si nekoupíš moderní BMW a nejezdíš tedy za pár korun.


ja nehanim a ani nebranim a uz vubec neresim spolehlivost motoru nebo systemu ,jen zduraznuji ,ze BMW neni nijak extremne drazsi a je celkove drazsi na servis i kvuly praci v autorizaku a taky pac toho proste vice obsahuje tot vse a prave accrod je na hondu nesmyslne drahy co se tyce urcitych veci a co se tyce cen tak jsem dal jen par dilu napr chladic je na a8G drazsi o 80eur co je na hondu nesmysl a takovych dilu je i vice to samy karosarina ,kdyz jsem schanel dulezity dily na A7G tak ceny dilu byly bliz k petce nez trojce a pritom trojka je trida accordu ,jinak sam jsem delal pro BMW v par firmach hlavne co se tyce elektroniky nebo interieru celkove a vim kolik elektroniky v takovem BMW oproti honde je a samozrejme ,to musi byt drazsi na servis ...kdyz spomenu thermal managment a pod tudy odkaz kdyz srovnam i-drive z honda intertaiment a podobne a tam to porad nekonci ,ale nechci rozpoutat debatu honda vs BMW
jinak v rodine mame 4 BMW a 4 hondy takze asi tak, osbne kdybych jezdil dlouhy trasy tak urcite jdu do BMW ,popravde po A7G jsem chtel jit do E61 530D ,ale muj najezd se rapidne zmensil natolik,ze by to nemelo smysl ,ikdyz ma BMW zase celkove drazsi naklady tak ty auta zato stoji i kvuly jinym vecem kterym se proste honda nevyrovna ,zato honda je jednoduzsi a celkove levnejsi na koupy a i na servis a ma zase jine vyhody otom neni sporu..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4704 2003 Accord Aerodeck  
needs je teď offline  needs
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 25.2.2019 , 20:03   Citovat  

ojetina 1

ojetina 2

ojetina 3

Tady si něco počti,taky trochu pomůže pár článků.
Na bramboráky se raději nebudu už vyjadřovat,nechci být sprostej Velmi šťastný
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 385 2009 Accord  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 25.2.2019 , 20:28   Citovat  

needs napsal:
ojetina 1

ojetina 2

ojetina 3

Tady si něco počti,taky trochu pomůže pár článků.
Na bramboráky se raději nebudu už vyjadřovat,nechci být sprostej Velmi šťastný


jen tak letmo jsem to porsel a pobavila klasicka supr rada ,Pozor na auta bez historie, která za sebou mohou mít velmi těžký život Velmi šťastný jakoby auto z hostorii nemohlo byt KO nebo spatne zajete ... auto muze vypadat jak novy a motor muze byt klidne za zenitem stim ,ze to pri koupy vubec nemusis poznat ,takovy rady jsou dobry tak pro kola ne auta .. jinak recenze ne spatny ty te pripravy na zakladni veci ktery se tyce vetsiny aut ,ale nedovis se tam treba i to ,ze motory R rady mely taky svy problemy ..ale radeji uz koncim tuhle debatu ,hlavni je vedet do ceho clovek jde a nenechat si natahnout ruzovy brejle recma , ze je to supr auto a ,ze staci jen pravidelne menit olej a bude vse OK .Moje rada je ,chces mit co nejvetsi jistotu hlavne co se tyce motoru a chces mit dlouho klid ? tak kup auto s najezdem do cca 50000km ,samozrejme i tam muze byt problem ,ale s mnohem mensi pravdepodobnosti jako u kusu pres kilo nebo dve kila ,radeji nasetrit poradne a koupit zanovni kus nez ho nekdo znici zachazenim ,nez koupit levnejsi kus z vyssim najezdem a doufat ,ze se ti natom nic nepodela a ,ze se ktomu predesli majeitel choval dobre .
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4704 2003 Accord Aerodeck  
needs je teď offline  needs
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 26.2.2019 , 13:23   Citovat  

Tak s nájezdem km urcitě souhlasím ale těžko takovej kousek sežene dnes už bohužel nebo jako na sauto za skoro půl míče a to bych se asi už díval po něčem jiném popravdě v takove cenové relaci.Pak už ti chybí jen milion a můžeš mít NSX jako Martin,nebo rovnou dvě
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 385 2009 Accord  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 26.2.2019 , 15:20   Citovat  

needs napsal:
Tak s nájezdem km urcitě souhlasím ale těžko takovej kousek sežene dnes už bohužel nebo jako na sauto za skoro půl míče a to bych se asi už díval po něčem jiném popravdě v takove cenové relaci.Pak už ti chybí jen milion a můžeš mít NSX jako Martin,nebo rovnou dvě


a to je ono ,vzdy se da koupit lepsi z vyssim najedzem ,ale bud chces mit klid a dobrej pocit nebo nejistotu a byt vetsi frajer taky jsem mohl mit za svy prachy ,RS4 ,350Z, RX8 ,WRX ,A8G a nevim co jeste ,ale vybral jsem si jedno s polsednich prodanych ufo v zanovnim stavu se 50000km a nelituji pac vim ,ze dlouho budu mit klid a vim ,ze to auto bude chtit dalsich 5 letminimalne jen olej a pneu .. pak po 100000km naky brzdy nakej dil podvozku a pod, mit ty ostatni auta presne vim co vse by me cekalo a nebylo by to za hubicku jako u civiku .. taky jsem do ted premyslel stylem co nej sexy muzu za ty prachy mit ,ale uz me to preslo ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4704 2003 Accord Aerodeck  
Lisyn7 je teď offline  Lisyn7
PříspěvekZaslal: 6.3.2019 , 18:52   Citovat  

Zdravím, momentálně mám v hledátku stejné auto, jen mě zajímá jestli se již někdo nebyl na některém podívat aby mi ušetřil cestu například z Prahy do Brna.
Kromě tohoto auta, které bylo uvedeno na začátku tématu ( tudy odkaz )
se chci ještě podívat na tyto 2:
tudy odkaz
tudy odkaz
edit: + tudy odkaz
Neměl někdo tu čest s jedním z těchto čtyř vozů?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1  
R4YNE8 je teď offline  R4YNE8
1 háčko
PříspěvekZaslal: 6.3.2019 , 19:27   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
ja nehanim a ani nebranim a uz vubec neresim spolehlivost motoru nebo systemu ,jen zduraznuji ,ze BMW neni nijak extremne drazsi a je celkove drazsi na servis i kvuly praci v autorizaku a taky pac toho proste vice obsahuje tot vse a prave accrod je na hondu nesmyslne drahy co se tyce urcitych veci a co se tyce cen tak jsem dal jen par dilu napr chladic je na a8G drazsi o 80eur co je na hondu nesmysl a takovych dilu je i vice to samy karosarina ,kdyz jsem schanel dulezity dily na A7G tak ceny dilu byly bliz k petce nez trojce a pritom trojka je trida accordu ,jinak sam jsem delal pro BMW v par firmach hlavne co se tyce elektroniky nebo interieru celkove a vim kolik elektroniky v takovem BMW oproti honde je a samozrejme ,to musi byt drazsi na servis ...kdyz spomenu thermal managment a pod tudy odkaz kdyz srovnam i-drive z honda intertaiment a podobne a tam to porad nekonci ,ale nechci rozpoutat debatu honda vs BMW
jinak v rodine mame 4 BMW a 4 hondy takze asi tak, osbne kdybych jezdil dlouhy trasy tak urcite jdu do BMW ,popravde po A7G jsem chtel jit do E61 530D ,ale muj najezd se rapidne zmensil natolik,ze by to nemelo smysl ,ikdyz ma BMW zase celkove drazsi naklady tak ty auta zato stoji i kvuly jinym vecem kterym se proste honda nevyrovna ,zato honda je jednoduzsi a celkove levnejsi na koupy a i na servis a ma zase jine vyhody otom neni sporu..


Tak pak je tu ještě jeden faktor, na který mnoho lidí zapomíná a je poměrně důležitý, a to je tuctovost a pocit výjimečnosti. Těžko se to vysvětluje, ale třeba pro mě je to hodně důležité se odlišit od konzumu (oveček) a zkrátka jsem rád na očích, což s mými auty jsem (s nadsázkou berte Úsměv ). Ať je BMW sebevíce moderně nazvané prémiové a u nás je to synonymem snobství, je to prostě tuctovka (i ty silnější verze člověk pozná jen zblízka), kterou potkáš každý den minimálně 10x v těch nejprodávanějších modelech. Neberme teď nějaké Z4, Z3 roadster, Z8, I8, 8 řadu mrkačku apod. Tam je to taky o něčem jiném. Ano, lidi si to budou navzájem chválit, ale každý to auto už vlastně zná a to může být 6-8 válec. Accordů potkám do týdne pár a někdy ani to ne. A taky se říká, že komu se líbí japonec, do němce by nešel. Něco na tom bude. Velmi šťastný Taky máme v rodině němce, amíka a japonce a nejméně sympatický je mi právě ten němec (Golf). I Ford (amík) je pro mě mnohem přijatelnější a zábavnější) a to lidi na tuhle značku nadávají, byť v benzínu neprávem... V Golfu se necitím útulně, řizení tupé a všechno takové že nenadchne a neurazí. Tím netvrdím, že někomu nemusí více vyhovovat. U BMW (E46) nebo Audia A6 (C7) mě zase překvapil nedávno vrzající interiér. To ani starej Civic nevrže tolik, byť pro někoho je jeho interiér laciný. Ale zase mám prostě japonce rád a líbí se mi. Honda je Honda a čím starší (90. léta), tím lepší. Bezpečné to není, ale srandy je v tom kupa. Dnešní nabídka je ale bídna a nevybral bych si z evropských modelů. naštvanej

Jo a díval ses na tohle video? Řekl bych, že právě opravdových řidičů ocení techniku nad pozlátky infotainmentu. Krasně je to tam popsáno, schválně se podívej na tu část o technice: tudy odkaz
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 201  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 6.3.2019 , 20:42   Citovat  

R4YNE8 napsal:
Tak pak je tu ještě jeden faktor, na který mnoho lidí zapomíná a je poměrně důležitý, a to je tuctovost a pocit výjimečnosti. Těžko se to vysvětluje, ale třeba pro mě je to hodně důležité se odlišit od konzumu (oveček) a zkrátka jsem rád na očích, což s mými auty jsem (s nadsázkou berte Úsměv ). Ať je BMW sebevíce moderně nazvané prémiové a u nás je to synonymem snobství, je to prostě tuctovka (i ty silnější verze člověk pozná jen zblízka), kterou potkáš každý den minimálně 10x v těch nejprodávanějších modelech. Neberme teď nějaké Z4, Z3 roadster, Z8, I8, 8 řadu mrkačku apod. Tam je to taky o něčem jiném. Ano, lidi si to budou navzájem chválit, ale každý to auto už vlastně zná a to může být 6-8 válec. Accordů potkám do týdne pár a někdy ani to ne. A taky se říká, že komu se líbí japonec, do němce by nešel. Něco na tom bude. Velmi šťastný Taky máme v rodině němce, amíka a japonce a nejméně sympatický je mi právě ten němec (Golf). I Ford (amík) je pro mě mnohem přijatelnější a zábavnější) a to lidi na tuhle značku nadávají, byť v benzínu neprávem... V Golfu se necitím útulně, řizení tupé a všechno takové že nenadchne a neurazí. Tím netvrdím, že někomu nemusí více vyhovovat. U BMW (E46) nebo Audia A6 (C7) mě zase překvapil nedávno vrzající interiér. To ani starej Civic nevrže tolik, byť pro někoho je jeho interiér laciný. Ale zase mám prostě japonce rád a líbí se mi. Honda je Honda a čím starší (90. léta), tím lepší. Bezpečné to není, ale srandy je v tom kupa. Dnešní nabídka je ale bídna a nevybral bych si z evropských modelů. naštvanej

Jo a díval ses na tohle video? Řekl bych, že právě opravdových řidičů ocení techniku nad pozlátky infotainmentu. Krasně je to tam popsáno, schválně se podívej na tu část o technice: tudy odkaz


video jsem videl uz davno ,technika je slusna ,trvaly zapisy provedenaych i neprovedenych servisnich ukonu nebo , manual v intertaimentu a podobny veci v honde nenajdes ani za 20let a otom to je na iDrive snad nema zadnej system ..
k tomu podvozku se moc nevyjadruji ,srovanava novodobej kompakt se staryma petkama coz je nesmysl ..kompakt bude byl a bude porad kompakt a nikdy vyssi trida ikdyz velikost auta furt roste ..

me se treba nektery BMW libi i stary i novy a i novy hondy se mi libi ,akorat nemam na ty auta vyuziti ...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4704 2003 Accord Aerodeck  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Accord 8g Type S automat?
Fórum: Volná diskuze
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(96173 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.0715s ][ Dotazy: 67 (0.0155s) ][ GZIP on - Debug on ]