Rozšířené hledání} Informace o členství Kontaktní informace Seznam uživatelů Kalendář Spřátelené weby Honda-club.cz Přihlásit se k emailu
[1]
Linka Uživatelské skupiny Linka Galerie avatarů Linka Kdo je online Linka
Linka Jak se stát členem klubu Linka Stáhnout stanovy sdružení Linka Výhody pro členy klubu Linka
  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 
Zaslat odpověď



  Strana 13 z 13
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 4.3.2019 , 9:21   Citovat  

Já ti nevím, jestli je to takový technologický terno.

V jednoduchosti lze říct, že je hybridní CR-V "elektromobil" s benzínovým generátorem pod kapotou. Z pohledu výrobce je to řešení zajímavé hlavně z ekonomického pohledu, vypuštění převodovky jim snížilo dost podstatně náklady (v rámci třídy hybridů).

Z benzínového motoru pod kapotou se stal generátor.

Auto "šetří" dvěma hlavními způsoby:
1) Rekuperací (tady je oproti slabému generátoru IMA, který jsem vždy kritizoval jako neúčinný, velký posun), protože generátor konečně dokáže zužitkovat podstatnou část kinetické energie.
2) Provozem benzínového generátoru (motoru) v optimálních otáčkách s největší možnou účinností.

Nevím, je to spíš věc krátkodobá, vyrábět si v autě elektřinu z benzínu. Moc hightech to nevypadá. Úsměv


Co se týká výkonu, když pominu kapacitu aku, nemůže mít auto nikdy více než 107kW kolik má benzínový generátor. Proto třeba Honda nesděluje celkový výkon soustavy elektromotoru a benzínového generátoru (jak si "stěžoval" Koubek), protože není trvalý a hlavně vždy k dispozici. Ať už z pohledu stavu nabití aku, či stavu připojení či odpojení benzínového motoru jako přímého pohonu. Krátkodobě nabídne plný výkon elektromotoru, to jsou ty nadšené reakce. A ve městě či na okresce budou trvalejšího rázu.

Tak či tak, je to rozhodně lepší počin než IMA. Kapacita aku je zvolená dobře pro městský a příměstský provoz. Ale pro dálniční jízdy to auto není. Tam se veškeré jeho výhody ztratí. Ostatně to potvrzuje i údaj o maximální rychlosti, CRV hybrid má jen 180km/h, kdežto CRV 1.5T 211km/h. To je dost velký rozdíl.

Papírově má Toyota skoro o litr nižší kombinovanou spotřebu, bude zajímavé sledovat spritmonitor.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 825  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 4.3.2019 , 10:01   Citovat  

JardaBar napsal:
Já ti nevím, jestli je to takový technologický terno.

V jednoduchosti lze říct, že je hybridní CR-V "elektromobil" s benzínovým generátorem pod kapotou. Z pohledu výrobce je to řešení zajímavé hlavně z ekonomického pohledu, vypuštění převodovky jim snížilo dost podstatně náklady (v rámci třídy hybridů).

Z benzínového motoru pod kapotou se stal generátor.

Auto "šetří" dvěma hlavními způsoby:
1) Rekuperací (tady je oproti slabému generátoru IMA, který jsem vždy kritizoval jako neúčinný, velký posun), protože generátor konečně dokáže zužitkovat podstatnou část kinetické energie.
2) Provozem benzínového generátoru (motoru) v optimálních otáčkách s největší možnou účinností.

Nevím, je to spíš věc krátkodobá, vyrábět si v autě elektřinu z benzínu. Moc hightech to nevypadá. Úsměv


Co se týká výkonu, když pominu kapacitu aku, nemůže mít auto nikdy více než 107kW kolik má benzínový generátor. Proto třeba Honda nesděluje celkový výkon soustavy elektromotoru a benzínového generátoru (jak si "stěžoval" Koubek), protože není trvalý a hlavně vždy k dispozici. Ať už z pohledu stavu nabití aku, či stavu připojení či odpojení benzínového motoru jako přímého pohonu. Krátkodobě nabídne plný výkon elektromotoru, to jsou ty nadšené reakce. A ve městě či na okresce budou trvalejšího rázu.

Tak či tak, je to rozhodně lepší počin než IMA. Kapacita aku je zvolená dobře pro městský a příměstský provoz. Ale pro dálniční jízdy to auto není. Tam se veškeré jeho výhody ztratí. Ostatně to potvrzuje i údaj o maximální rychlosti, CRV hybrid má jen 180km/h, kdežto CRV 1.5T 211km/h. To je dost velký rozdíl.

Papírově má Toyota skoro o litr nižší kombinovanou spotřebu, bude zajímavé sledovat spritmonitor.


Vis data sprintmotoru nejsou vse ,projed se v RAvce a poznas jakej je hlavne rozdil pohodli tehle aut ,ravka ti najednou prijde oproti CRV jako traktor .. dotycnej pan kterej dela tak nerad testy hond pritom zduraznuje jak ma japonce rad protoze ma doma MX5ku a stezuje si ze motor vubec toci naky otacky pri dynamice je test na houby slusne receno,kazdy auto musis tocit kdyxz znej chces max vykon i tu podelanou naftu .. pac nejvyssi vykon nikdy neni ve 2000ot ..

dle mne je to krok vpred co se tyce pohodli jizdy a hlavni smysl toho systemu je prave to pohodli a hluk kterej je slusne eliminovan oproti konkurentum ,hlavne auto jezdi primarne na eletromotor a za jizdy je to znat oproti jinym hybridum ..
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4704 2003 Accord Aerodeck  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 4.3.2019 , 10:35   Citovat  

JardaBar napsal:
Ostatně to potvrzuje i údaj o maximální rychlosti, CRV hybrid má jen 180km/h, kdežto CRV 1.5T 211km/h. To je dost velký rozdíl.

Sory, ale tohle už je hodně zoufalej pokus o kritiku čistě z principu, že se Ti současná nabídka Hondy nelíbí a nelíbí se Ti motorová cesta, kterou se vydala (z velká části donucená jako ostatní automobilky regulací od politiků, které si volíme) KO Když se podíváš na dosluhující Ravku, která má výkonější hybrid (papírově) i na novou Corollu 2,0 hybrid u obou je maximálka 180km/h, ikdyž jejich klasické verze mají vyšší V-max. Že by šlo například o el. omezovač maximálky? Třeba proto, že primárně jde o ekologická auta a lítat 200km/h zrovna moc ekologické není, obvzláště ve 2T SUV krabici to mi hlava nebere Co je pro uživatele důležitější, V-max nebo pružné zrychlení?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2812 2011 Civic i-VTEC  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 4.3.2019 , 12:59   Citovat  

2bep, proč? maximálky jsou uvedené špatně? Úsměv

Když pojedeš s CRV 1.5T po dálnici 160km/h, pojedeš relativně v klidu, s velkou rezervou, ale jet 160km/h s autem, co má maximálku 180 je prostě rozdíl, to by si mohl vědět i ty.

A je to tak proto, že výsledný výkon při takových rychlostech už el. motor moc neovlivní a je dán spalovacím motorem. Nebo mi můžeš vysvětlit, kde při takových rychlostech vezme elektromotor energii? Úsměv To bych rád slyšel.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 825  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 4.3.2019 , 13:31   Citovat  

to JardaBar: On je rozdíl, zda je ta maximálka tím maximem, kterého je dané auto s motorem schopné dosáhnout. A nebo to ve 180km/h zařízne elektronika s omezovačem. To by si mohl zase chápat i Ty Mrk
160+ je takové běžné dálniční tempo všude po světě, že ano? Obvzláště u těchto krabic Mrk
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2812 2011 Civic i-VTEC  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 4.3.2019 , 13:43   Citovat  

Takže mezi těmi auty na dálnici nebude zásadní rozdíl? Nebo jak mám chápat tvou větu? "Sory, ale tohle už je hodně zoufalej pokus o kritiku čistě z principu"

Ve vztahu k "Ostatně to potvrzuje i údaj o maximální rychlosti, CRV hybrid má jen 180km/h, kdežto CRV 1.5T 211km/h. To je dost velký rozdíl."
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 825  
xenon04 je teď offline  xenon04
3 háčka
Členství: Silver
PříspěvekZaslal: 4.3.2019 , 16:27   Citovat  

možná nějaký nový trend... Švédská automobilka toho chce dosáhnout omezením maximální rychlosti na 180 km/h
v Japonsku mají tuším všichni omezovač na 180
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1745 2017 Civic  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 4.3.2019 , 16:50   Citovat  

Bude tam rozdíl, ale za jakou cenu a v jakém režimu? Lehce si tam odignoroval informaci o stejném V-maxu u výkonější Ravky či Corolly a v obou případech také zaříznuté na 180km/h. U té Corolly je ten limit stejně jak pro 1,8HSD tak pro 2,0HSD. Takže podle mě ten V-max je zaříznutý u všech zmíněných aut omezovačem, ať už třeba kvůli ochraně pohonného ústrojí, a vůbec nevypovídá o schopnostech dané PU.
U 1,5T to očividně neomezili, holt tam nejde primárně o ekologický pohon. Podobně jako omezili 1,5T u Cvičky, případně omezili V-max u CR-V5G 1,5T CVT, nejspíš kvůli CVT to mi hlava nebere

Ty řešíš vhodnost dané kombinace auta a pohonu na dálnici a motáš do toho rychlosti nad 160km/h to mi hlava nebere
"Ale pro dálniční jízdy to auto není. Tam se veškeré jeho výhody ztratí. Ostatně to potvrzuje i údaj o maximální rychlosti, CRV hybrid má jen 180km/h, kdežto CRV 1.5T 211km/h. To je dost velký rozdíl"
Opakuju, u 2T rodinného SUV to mi hlava nebere Nejde tam spíš o ticho, komfort, stabilitu a případnou pružnou dynamiku kolem běžné maximální povolené rychlosti 130km/h dejme tomu +/- 30km/h to mi hlava nebere
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2812 2011 Civic i-VTEC  
JardaBar je teď offline  JardaBar
2 háčka
PříspěvekZaslal: 4.3.2019 , 23:07   Citovat  

I při 130 bude rozdíl.

Na dálnici CRV hybrid prostě nenabídne víc než 107kW benzínového motoru "oslabených" jedním stálým převodem. To je fakt.
Není to auto na pravidelné dálniční jízdy. Jen město, okresky. Proto těžko nahradí diesel, který je právě ideální na dlouhé trasy a nevhodný do města. A kdo bude chtít CRV a bude jezdit více dálnici, bude muset sahat po 1.5T.

S tichem souhlasím, pro rodinné SUV. Jen ten hybrid nevím, jestli tohle splní. S jedním převodem podle mě i dnes rozumněji řízená CVT převodovka stejně v kopcích pošle motor otáčkami vzhůru, protože prostě u 2000 ot. nemůže vygenerovat dost výkonu (jak pro elektromotor, tak přímo na kola).

Když se vrátím zpátky o čem byla řeč, 1.5T je podle mě na dálnici mnohem vhodnější auto. Hybrid tam bude nevyužitý. Je to boj s větry Úsměv, tam hybrid nevyhraje, ten dokáže bojovat hlavně s vlastní váhou ve městech.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 825  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 5.3.2019 , 12:16   Citovat  

Jak se bude ten hybrid chovat na dálnici si rád sám vyzkouším Mrk
Holt máme asi každý jiný režim využívání auta (město/příměstská okreska/okreska/dálnice) a hlavně dálniční závodění mě už dávno přešlo, je to nuda. Takže jak svižný ten pohon v CR-V bude nad 150km/h mě nebere. Na zábavu jsou jiná auta.

Jediné v čem naftu fakt nenahradí, je tahání těžkých břemen, ale to nikdy nebylo zrovna Hondí prioritou.
Osobně primárně uvítám méně smradu kolem silnic a hlavně ve městech.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2812 2011 Civic i-VTEC  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 5.3.2019 , 15:56   Citovat  

K HR-V...Trochu jsem googlil, zajímá mě ten současný (inovovaný) hybridní pohon HR-V s dvojspojkovou převodovkou. Videí moc není, ale něco málo je třeba zde:
tudy odkaz

V čase od 10:50 probíhá jízda s tímto pohonem. Kvalita (validita informací) odpovídá zemi původu, takže je třeba se oprostit od toho infantilního chování malajského řidiče. Nicméně, řidič s HR-V několikrát akceleruje, jede do kopce a neřekl bych, že by to bylo nějak zle odladěné. Líbí se mi to víc, než hučící CVT. Převodovka, už ze svého principu, hezky odřazuje, hluk bych nazval přijatelným, i s ohledem na to, že záznamové zařízení je umístěno na čelním skle, tedy de facto nad motorem /výfukem/). Kdo zná HR-V 2G ví, že tohle auto má motorový prostor částečně podsunut pod čelní sklo, resp. palubní desku a svody otočeny ke kabině.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1145 2016 HR-V  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 5.3.2019 , 21:35   Citovat  

Z FB profilu HondaPro Jason:

‪BREAKING NEWS!!! Honda announces 100% of its European automobile sales will be electrified by 2025
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1145 2016 HR-V  
alvi je teď offline  alvi
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.3.2019 , 19:32   Citovat  

pekne jste se opreli do vseh hybridu , ale hodnoceni oxygenu jste
pro me rozhodovani jaksi vynechali .
Dle meho soudu - baterky nejsou vhodnou cestou vpred (recyklace , mnozstvi nabijecich stanic nejen v Cesku , dojezd
a teplo v zime s tim spojene ) dalsi a zatim nedomyslene negativa ....... .
Takze mam snad po dvou vzprimenych "H" myslet opravdu na "opile hacko" ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 267 2006 Accord  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 7.3.2019 , 20:06   Citovat  

alvi napsal:
pekne jste se opreli do vseh hybridu , ale hodnoceni oxygenu jste
pro me rozhodovani jaksi vynechali .
Dle meho soudu - baterky nejsou vhodnou cestou vpred (recyklace , mnozstvi nabijecich stanic nejen v Cesku , dojezd
a teplo v zime s tim spojene ) dalsi a zatim nedomyslene negativa ....... .
Takze mam snad po dvou vzprimenych "H" myslet opravdu na "opile hacko" ?


takze nafta ,rakovinotvorny latky ,saze ,mocovina je lepsi ?
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4704 2003 Accord Aerodeck  
alvi je teď offline  alvi
1 háčko
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 7.3.2019 , 20:47   Citovat  

napred se podivej jak "babisova" repka zvysuje skodliviny ,
kterou mi tam stat micha aniz bych chtel (nastesti jezdim k Euro Oil
a doufam .....).
A opecevovane hacko se 300k je furt cistci nez kdektery skopcak .
Bohuzel dotaz znel nejen nejen na H-RV v nafte (od HONDY) , ale i na
alternativu oxygenu (od HONDY)
Takze zadne baterky od skopcaka (kterym asi fandis ..........)
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 267 2006 Accord  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 7.3.2019 , 21:01   Citovat  

DOHCVTEC napsal:
takze nafta ,rakovinotvorny latky ,saze ,mocovina je lepsi ?

Nejlepší je elektromobil nakrmený uhelnou elektrárnou je to dobrý
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3691  
DOHCVTEC je teď offline  DOHCVTEC
4 háčka
PříspěvekZaslal: 7.3.2019 , 22:14   Citovat  

alvi napsal:
napred se podivej jak "babisova" repka zvysuje skodliviny ,
kterou mi tam stat micha aniz bych chtel (nastesti jezdim k Euro Oil
a doufam .....).
A opecevovane hacko se 300k je furt cistci nez kdektery skopcak .
Bohuzel dotaz znel nejen nejen na H-RV v nafte (od HONDY) , ale i na
alternativu oxygenu (od HONDY)
Takze zadne baterky od skopcaka (kterym asi fandis ..........)


vy jen pindate co je spatny ,ale ptam se co jje horsi ,co bys koupil ,benzin s DPF ,naftu s DPF nebo hybrid bez DPF ?
moc na vyber dneska nemas ,ja nesjem ekolog a mne naky globalni dopady nezajimaj ja ziju ted ne za 200let ,
ikdyz se bude greenpeace rozcilovat jak chce za 50-70let uz mozna nebudou vubec ani nafty ani turbobenzinya skonci to u elektriky ,samozrejme neni vylouceny ,ze baterie projdou taky evoluci uz ted jsou patenty na ruzny druhy baterii ,myslim i jeden cech ma jeden novy typ ,honda ma taky naky v planu ..,vodik nevim tam se zkousi snad uz 20let a furt je to draha zalezitost celkove do ktery nikdo nebude investovat pokud je jine levnejsi reseni.. mozna za 100let ..
a na hacko se ti lidi vis co ,lidi chtej novy auta ne stary vrany se dvema hvezdama ...
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 4704 2003 Accord Aerodeck  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 8.3.2019 , 8:08   Citovat  

to alvi: Určitě si měl na mysli spíš "Hydrogen" tedy vodík a ne oxygen, alias kyslík Mrk
A jak píše DOHCVTEC, už roky to všelijak zkouší a pořádně se to zatím vůbec nerozjelo.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2812 2011 Civic i-VTEC  
Tomika je teď offline  Tomika
PříspěvekZaslal: 8.3.2019 , 8:43   Citovat  

alvi napsal:
napred se podivej jak "babisova" repka zvysuje skodliviny ,
kterou mi tam stat micha aniz bych chtel (nastesti jezdim k Euro Oil
a doufam .....).


Nechci ti kazit iluze, ale tudy odkaz (Bioslozku maji vsechny jejich paliva)
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 58 2008 Civic Type-R  
Stepa je teď offline  Stepa
4 háčka
Členství: Žádné
PříspěvekZaslal: 8.3.2019 , 8:58   Citovat  

to Tomika: nechci Ti do toho kecat, ale na tom odkazu, co jsi poslal píšou něco jiného, než říkáš.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3853 2006 FR-V  
hopit je teď offline  hopit
4 háčka
PříspěvekZaslal: 8.3.2019 , 8:58   Citovat  

Tomika napsal:
Nechci ti kazit iluze, ale tudy odkaz (Bioslozku maji vsechny jejich paliva)

Z tvého odkazu : Oproti běžně prodávané motorové naftě na trhu neobsahuje biosložku a naopak je nadstandardně obohaceno o moderní multifunkční aditivum, které má pozitivní vlivy na životnost motoru a spotřebu paliva.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi  Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 3691  
Jopeeeno je teď offline  Jopeeeno
3 háčka
PříspěvekZaslal: 8.3.2019 , 10:39   Citovat  

Když už jste tu načli téma paliva, tak zrovna v obchodu play je apka Eurooil, ve které je uvedena síť všech jejich čerpacích stanic. Přínosem pro mě je hlavně skutečnost, že tam vlákají data o aktuálním závozu konktétních čerpacích stanic a obsah biosložky. Před tankováním otevřu apku, kouknu, na které čerpačče mají nulový podíl a vezmu benzín tam. Benzín obohatím aditivy a mám alespoň vnitřní pocit, že ten sajrajt v nádrži nemám.

Jinak, k hybridům. Honda stejně tady žádné plug in hybridy nedováží, tak proč řešit dobíjení. A než se bude dát koupit třeba plnohodnotný a cenově přijatelný elektromobil od Hondy, budeme mít fousy pod kolena. Honda e je maličká a s cenovkou kolem 840.000 Kč, vůůůůbec neuvažuji (a určitě nejmíň pět až deset let uvažovat nebudu)


Screenshot_20190308-104209_EuroOil.jpg

Zobrazení obrázku v plné velikosti.
Screenshot_20190308-104209_EuroOil.jpg, 398.96 kB
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 1145 2016 HR-V  
Tomika je teď offline  Tomika
PříspěvekZaslal: 8.3.2019 , 11:18   Citovat  

Pardon, koukal jsem jenom na benzin a vy resite naftu.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 58 2008 Civic Type-R  
2bep je teď offline  2bep
4 háčka
Členství: Gold
PříspěvekZaslal: 8.3.2019 , 13:18   Citovat  

Jaký pardón, řeší se snad palivo do aut, ne? Je to tam.
   Návrat  
   Zobrazit informace o autorovi Osobní garáž Odeslat soukromou zprávu
Příspěvky: 2812 2011 Civic i-VTEC  

  Obsah fóra Honda-club.cz   
Vše o Honda HR-V
Fórum: Pokec o autech
Zobrazit příspěvky z předchozích:
 Řadit příspěvky dle: 
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 
Zaslat odpověď



 Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
    
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Nemůžete moderovat Vaše témata v tomto fóru.



Board Security

(96173 útoků)
::  www.honda-club.cz  :: Témata RSS TOPlist

[ Čas: 0.1320s ][ Dotazy: 129 (0.0353s) ][ GZIP on - Debug on ]